Ostoehdot

Myymme tuotteita ainoastaan yrityksille ja järjestöille, emme yksityishenkilöille.
Hintoihin tulee päälle ALV (24%) ja toimituskulut. Mahdollisesta painatuksesta, kirjonnasta tai muusta käsittelystä veloitetaan erikseen. Valikoima ja hinnat ovat voimassa niin kauan kuin tuotteita riittää. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin valuuttakurssien muuttuessa merkittävästi.

Maksuehdot
Lasku 30pv luottokelpoisuuden tarkastamisen jälkeen.

Toimitusehdot
Tilatut tuotteet toimitetaan (Itella) suoraan vastaanottajalle tai voi valita että hakee tuotteet postista, ellei toisin ole sovittu. Hinnat ovat varastohintoja (ostaja maksaa toimituskulut ja vastaa toimituksesta) toimitus lähtee Uddevallassa sijatsevasta varastostamme. Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita, katso alla olevat ohjeet.

Toimitamme tilaukset tavallisesti viikon tai kahden sisällä tilauksen tekemisestä. Toimitusajat voivat olla pidemmät heti kuvaston julkaisun jälkeen. Jos tuotetta ei ole varastossa, se toimitetaan jälkikäteen, jos jälkitoimituksen hinta ylittää 25 euroa. Toimituksen arvioidaan tapahtuvan kohtuullisessa ajassa. Sinulla on luonnollisesti oikeus peruuttaa tilaus saatuasi tiedon jälkitoimituksesta.

Jos asiakas ei maksa tai ota tuotteita vastaan, perimme toimitus-, palautus- ja käsittelykuluja yhteensä 30 euron arvosta. Tilaavieviin lähetyksiin lisätään myös hinnaston mukainen lisämaksu.

Jos toimitustapana on CarryOn HomeShopping (Paketin haku postitoimipaikasta)
CarryOn HomeShopping -palvelussa pakettisi toimitetaan lähimpään Postin noutopisteeseen. Paketti saa tällöin painaa enintään 20 kg.

Toimitusaika
Tilauksen tai tilausvahvistuksen yhteydessä annettu toimitusaika kertoo, milloin toimitus on lähetetään varastostamme. Emme ota vastuuta muiden toimijoiden vaikutuksesta toimitusaikaan.

Toimituskulut
Toimituskulut ovat arvonlisäverottomina 12 euroa pakettia kohti tai 180 euroa lavaa kohti (max 16 pakettia) ja ne lisätään tilauksen hintaan.

Palautus- / vaihto-oikeus
Jos et ole tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen, asiakkaana sinulla on aina oikeus palauttaa tuote 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisen jälkeen.

Näin voit palauttaa / vaihtaa tuotteita

1.Mene kotisivullemme www.deval.fi ->Asiakaspalvelu -> Palautus
2.Täytä asiakastietosi (tärkeää ett mainitset oikean tilausnumeron)
3.Ilmoita, mitkä tuotteet palautat
4.Valitse tuotteen vaihtaminen tai hyvitys   (hyvitys = rahat takaisin)
5.Kun olet valmis, valitse Lähetä palautustiedot
6.Merkitse palautusnumero muistiin ja kirjoita se selvästi takaisin lähetettävän paketin päälle. Tämä helpottaa paketin käsittelyä, kun se saapuu meille.

Palautukset lähetetään Itella pakettina osoitteeseen: deVal Finland OY, c/o Bring Parcels, PL 3710, 00002 Helsinki.

Säilytä lähetystunnus, kunnes palautuksesi on käsitelty. Lähetystunnuksen avulla voit seurata lähetystä osoitteessa www.itella.fi tai soittaa Itellan asiakaspalveluun numeroon 0200 77000.

Ota kuitenkin huomioon, että asiakas vastaa tuotteen palautuksesta koituvista kuluista. On myös tärkeää huomata, että emme ole vastuussa siitä, miten Bring käsittelee tilauksia.

Saatuamme tuotteen takaisin ja tarkastettuamme, että se ei ole vaurioitunut tai sitä ei ole käytetty, lähetämme hyvityslaskun tai haluttaessa korvaavan tuotteen.

HUOM! Emme lähetä uutta laskua!

Seuraava koskee palautus- ja vaihto-oikeutta:

  • Tuotteen tulee olla käyttämätön.
  • Tuote lähetetään takaisin alkuperäispakkauksessa (pussissa, joka toimitettiin vaatteen mukana).
  • Tuote lähetetään takaisin sellaisessa kunnossa kuin itse haluaisit saada sen.
  • Palautus-/vaihto-oikeus EI koske alennustuotteita!

Reklamaatiot
Jos tuote on viallinen tai toimituksessa on tapahtunut virhe, sinulla on luonnollisesti oikeus reklamoida siitä.

Näin voit palauttaa / vaihtaa tuotteita

1.Mene kotisivullemme www.deval.fi ->Asiakaspalvelu -> Palautus
2.Täytä asiakastietosi (tärkeää ett mainitset oikean tilausnumeron)
3.Ilmoita, mitkä tuotteet palautat
4.Valitse tuotteen vaihtaminen tai hyvitys   (hyvitys = rahat takaisin)
5.Kun olet valmis, valitse Lähetä palautustiedot
6.Merkitse palautusnumero muistiin ja kirjoita se selvästi takaisin lähetettävän paketin päälle. Tämä helpottaa paketin käsittelyä, kun se saapuu meille.

Palautukset lähetetään Itella pakettina osoitteeseen: deVal Finland OY, c/o Bring Parcels, PL 3710, 00002 Helsinki.

Säilytä lähetystunnus, kunnes palautuksesi on käsitelty. Lähetystunnuksen avulla voit seurata lähetystä osoitteessa www.itella.fi tai soittaa Itellan asiakaspalveluun numeroon 0200 77000.

Ota kuitenkin huomioon, että asiakas vastaa tuotteen palautuksesta koituvista kuluista. On myös tärkeää huomata, että emme ole vastuussa siitä, miten Bring käsittelee tilauksia.

Saatuamme tuotteen takaisin ja tarkastettuamme, että se on viallinen, maksamme viallisen tuotteen summan sekä korvaamme toimituskulut hyvityslaskulla.

Seuraava koskee reklamaatioita:

  • Tuotteen tulee olla pesty – käytettyjä ja likaisia tuotteita ei korvata.
  • Korvattavat toimituskulut lasketaan siitä osasta lähetystä, joka hyväksytään reklamaatioon.

Kampanjat / tarjoukset
Jos kampanjan yhteydessä tilattuja tuotteita palautetaan ja asiakasta laskutetaan vain yhdestä tuotteesta, laskutetaan kampanjatuotteen markkina-arvo.

Mikä on hyvityslasku?
Saat meiltä hyvityslaskun palautetuista tuotteista. Hyvityslaskusta näkee, kuinka suuren summan voit vähentää alkuperäisestä laskusta. Esimerkki: Olet ostanut tuotteita 80 eurolla. Tämän jälkeen palautat tuotteita 20 euron arvosta. Maksat tällöin 80-20= 60 euroa. Eli lasku - hyvityslasku = maksettava summa.

Emme lähetä uutta laskua, vaan maksu suoritetaan aina alkuperäisellä laskulla. Jos olet jo maksanut laskun, ota yhteyttä meihin takaisinmaksun järjestämiseksi.

Painatus/kirjonta jne.
Teemme vaatteisiin painatuksia, kirjontaa tai muuta merkintää. Valitettavasti emme vielä voi ottaa vastaan painatustilauksia verkkokauppamme kautta. Ota yhteyttä, jos haluat profiloituja vaatteita.

Näytekappaleet
Voitte tilata näytekappaleita sovitettavaksi, isompien painatus/brodeeraustilausten yhteydessä. Voit ottaa meihin yhteyttä asiaan liittyen puhelimitse tai sähköpostilla. Jos näytekappaleita ei palauteta 30 päivän kuluessa, niistä laskutetaan, ellei toisin ole sovittu. Liitä lähetysluettelo palautettavien tuotteiden toimituksiin.

Muuta
Kuvissa näkyvä väri voi valokuvauksellisista ja teknisistä syistä poiketa tuotteiden todellisesta väristä.

deVal Finland OY 12.06.2013